Üks pusa või särk, palju võimu: kuidas logoga riided liidavad tiimi ja tõstavad motivatsiooni
Üks pusa või särk, palju võimu: kuidas logoga riided
liidavad tiimi ja tõstavad motivatsiooni
Oled kunagi näinud töötajat, kes paneb logoga pusa selga
mitte kohustusest, vaid uhkusest? Kui jah, siis tead, et midagi olulist on
saavutatud. See pole lihtsalt riideese, see on kuuluvustunne.
Uuringud näitavad, et üle 70% töötajatest ütleb, et
tunnevad rohkem kuuluvust, kui nende tööandja investeerib ühisidentiteeti
(Gallup, 2023). See võib olla logo seinal, aga palju tõhusamalt töötab midagi,
mida nad iga päev näevad ja kannavad. Näiteks t-särk või pusa.
Kui inimesed näevad, et nad on osa meeskonnast, mitte
lihtsalt töötaja, siis kasvab motivatsioon, pühendumus ja isegi töö
tulemuslikkus.
Miks firmariided tegelikult toimivad?
PPAI 2022 uuringu kohaselt hoitakse ja kantakse logoga
riideesemeid keskmiselt 14 kuud. See on kauem kui mistahes muu tüüpi
reklaamtoode. Lisaks: 63% inimestest ütleb, et nad tunnevad end positiivsemalt
ettevõtte suhtes, kelle logoga toodet nad kasutavad.
Ja olgem ausad - kui valida mugav, hea lõikega riie, mida
inimesed tahavad vabatahtlikult selga panna, siis on see juba võit. Mõtle, kas
eelistad, et su töötajad kannavad ettevõtte logoga riideid või reklaamivad muu
kaubamärki.
Aga mis sellest turundusele kasu on?
Töötaja on kõndiv reklaam. Kui logoga rõivas on stiilne ja mugav, kantakse seda
ka väljaspool tööaega ning just seal kohtab kõige rohkem uusi silmapaare.
Erinevalt veebibännerist ei saa pusast mööda scroll’ida ega seda kinni
klõpsata. Inimesed märkavad brände alateadlikult kõikjal, kus nad neid kohtavad,
olgu see kohvikusabas, ühistranspordis või kontserdil.
Kujuta ette: töötaja viib hommikul last lasteaeda, astub
läbi kohvikust ja lõpetab päeva trennis - kõik ühe ja sama pusaga. See tähendab
mitut erinevat keskkonda ja kümneid silmapaare. Üks hästi valitud rõivaese võib
anda rohkem nähtavust kui sotsiaalmeediapostitus, millele kulus 300 eurot. Ja
erinevalt makstud kampaaniast ei kao see viie sekundiga.
Tarnekiirus – vähem stressi ja rohkem usaldust
Siin tuleb mängu müügitõde: kiire reageerimine võidab südameid. Logotrade suudab
särgid valmis teha mõne päevaga. Vaata tootevalikut ning küsi pakkumist.
Nii jääb veel aega enne firmapidu viimaste detailidega
tegeleda ja närvid korras hoida.
Hea koostöö algab lihtsatest asjadest:
- Kujundus
kinnitatud kiiresti, mitte “järgmisel nädalal vaatame”.
- Tarne
lubatud kuupäeval, mitte “vist järgmise kuu keskpaigas”.
- Toode,
mida inimesed tahavad kanda, mitte mis kolib kohe kapipõhja.
Logoga riided on lihtne, taskukohane viis näidata
töötajatele, et nad on olulised. Ettevõtte väärtused ei ela ainult kodulehel –
nad elavad ka pusade varrukates ja särkide õmblustes.
Ja kui need veel hästi istuvad ka, siis võivad nad isegi...
motiveerida.
Soovid teada, millised mudelid sobiksid sinu tiimile? Küsi
pakkumist ja vaata, kui kiiresti me su tiimi ühtselt rõivastame.