LAI VALIK REKLAAMKINGITUSI

Kõik reklaamteenused ühest kohast - mugav, kiire ning professionaalseim teenindus

Üks pusa või särk, palju võimu: kuidas logoga riided liidavad tiimi ja tõstavad motivatsiooni

15.05.2025

Jagage seda artiklit sõpradega:

Üks pusa või särk, palju võimu: kuidas logoga riided liidavad tiimi ja tõstavad motivatsiooni

Oled kunagi näinud töötajat, kes paneb logoga pusa selga mitte kohustusest, vaid uhkusest? Kui jah, siis tead, et midagi olulist on saavutatud. See pole lihtsalt riideese, see on kuuluvustunne.

Uuringud näitavad, et üle 70% töötajatest ütleb, et tunnevad rohkem kuuluvust, kui nende tööandja investeerib ühisidentiteeti (Gallup, 2023). See võib olla logo seinal, aga palju tõhusamalt töötab midagi, mida nad iga päev näevad ja kannavad. Näiteks t-särk või pusa.

Kui inimesed näevad, et nad on osa meeskonnast, mitte lihtsalt töötaja, siis kasvab motivatsioon, pühendumus ja isegi töö tulemuslikkus.

Miks firmariided tegelikult toimivad?

PPAI 2022 uuringu kohaselt hoitakse ja kantakse logoga riideesemeid keskmiselt 14 kuud. See on kauem kui mistahes muu tüüpi reklaamtoode. Lisaks: 63% inimestest ütleb, et nad tunnevad end positiivsemalt ettevõtte suhtes, kelle logoga toodet nad kasutavad.

Ja olgem ausad - kui valida mugav, hea lõikega riie, mida inimesed tahavad vabatahtlikult selga panna, siis on see juba võit. Mõtle, kas eelistad, et su töötajad kannavad ettevõtte logoga riideid või reklaamivad muu kaubamärki.

Aga mis sellest turundusele kasu on?
Töötaja on kõndiv reklaam. Kui logoga rõivas on stiilne ja mugav, kantakse seda ka väljaspool tööaega ning just seal kohtab kõige rohkem uusi silmapaare. Erinevalt veebibännerist ei saa pusast mööda scroll’ida ega seda kinni klõpsata. Inimesed märkavad brände alateadlikult kõikjal, kus nad neid kohtavad, olgu see kohvikusabas, ühistranspordis või kontserdil.

Kujuta ette: töötaja viib hommikul last lasteaeda, astub läbi kohvikust ja lõpetab päeva trennis - kõik ühe ja sama pusaga. See tähendab mitut erinevat keskkonda ja kümneid silmapaare. Üks hästi valitud rõivaese võib anda rohkem nähtavust kui sotsiaalmeediapostitus, millele kulus 300 eurot. Ja erinevalt makstud kampaaniast ei kao see viie sekundiga.

Tarnekiirus – vähem stressi ja rohkem usaldust
Siin tuleb mängu müügitõde: kiire reageerimine võidab südameid. Logotrade suudab särgid valmis teha mõne päevaga. Vaata tootevalikut ning küsi pakkumist.

Nii jääb veel aega enne firmapidu viimaste detailidega tegeleda ja närvid korras hoida.

Hea koostöö algab lihtsatest asjadest:

  • Kujundus kinnitatud kiiresti, mitte “järgmisel nädalal vaatame”.
  • Tarne lubatud kuupäeval, mitte “vist järgmise kuu keskpaigas”.
  • Toode, mida inimesed tahavad kanda, mitte mis kolib kohe kapipõhja.

Logoga riided on lihtne, taskukohane viis näidata töötajatele, et nad on olulised. Ettevõtte väärtused ei ela ainult kodulehel – nad elavad ka pusade varrukates ja särkide õmblustes.

Ja kui need veel hästi istuvad ka, siis võivad nad isegi... motiveerida.

Soovid teada, millised mudelid sobiksid sinu tiimile? Küsi pakkumist ja vaata, kui kiiresti me su tiimi ühtselt rõivastame.

Jagage seda artiklit sõpradega: